Realita a: " Březoví "

Nosívám, sem tam.. jak se říkává, 
srdce na dlani. A výsledek, výsledky ?? 
NO, " DNES ". se Vám TÓ, Milí, 
příliš NEpovedlo. 

~~

,, Všude JE ČERNÁ.. 

.. Věrná JE SMUTNÁ .."

Doslechl jsem se dnes na YOUTU.Be,
Na i KaraokeTexty.cz..

v písni, kde tato slova nejsou zapsaná v jejím textu.. Poněkud podivné.. hraní si, pohrávání, s hlasem, s písní, zpěváka, který už nežije..

Chvíli před tím jsem poslal na státní zastupitelství ČR v Praze trestní oznámení pro MOBBING, STALKING na Mne od nejen YouTube.ČR

Jinde na Mne kouklo okénko.. 
.. s rétorikou zhrzené, vystrašené, LÁSKY.. 

A kouknu na fb Melí, 
a opět vidím šachy machy.. 

TEDY, nevím, Melí, 
kdo Ti spravuje fb stránky, 
Tvůj elektronický i jiný kontakt se světem, 
ale jednak pro Mne je NEFUNKČNÍ co do možnosti Ti psát zprávy, na dopis jsem dostal poněkud pofidérní reakci obrazovou.. 
( SOCIÁLNÍ SÍTĚ, OBECNĚ, I ZNEUŽÍVANÉ GRÁZLY, I IT TÝMŮ GRÁZLŮ, I HYBRIDNĚ HACKERSKY.. I VE STYLU KGB, STB MAFIE ŠMÍRÁCKÉ, JSOU V ČR
SPÍŠE ZHOUBOU ŽIVOTA, NEŽLI ŽIVOTU PŘÍNOSEM ) 

NO, K ODPOVĚDÍM, TVÝM, NA MŮJ TI PSANÝ DOPIS: TAKHLE LÁSKA ŽENSKÁ VŮČI BLIŽNÍMU NEVYPADÁ. 

A POKUD JE TOHLE REALITA, 
JE MI TĚ, A TVÉHO OKOLÍ, UPŘÍMNĚ LÍTO. 

JENŽE TÓ SE NESLUČUJE S TVOU HROU BOŽSKOU NA TRUMPETU. 

TAKŽE JE MOŽNÝ, ŽE JSI V ZAJETÍ TEMNA.

NO, možná se někdy osobně potkáme. 
Možná ale taky ne. 

Měj HEZKÉ, CÓ NEJHEZČÍ, DNY, MELÍ, 
V CÓ NEJLEPŠÍM ZDRAVÍ. 

~~~
JÓ, LÁSKA V OBLACÍCH.. 
COBY  bílé chmýří.. 
NASTAV DLAŇ, 
MOŽNÁ
PŘISTANE TI DO NÍ.. 

A MOŽNÁ TAKY NE. 

~~
A Google STALKER à spol., 
KARTEL MAFIA TA, Mi právě teď napsali, 
ŽE jsem srab.. NÓ, STALKERE, 
možná v LOCHU budeš mít dost času
popřemýšlet si o sobě.. A pokud by ne 
v LOCHU, tak v pekle ZAJISTÉ. 
KRETÉNE a spol. 

~~~

Nó, taky Mám.. trpělivost.. i.. 

A UŽ TOHO BYLO, JE.., 
OPRAVDU DOSTI. 

~~
**JESUS**KRISTUS**
~~~


Populární příspěvky z tohoto blogu

" 4 PRo.. "